Õpileping

Õpilepingu sõlmimise ülesanne

Teema

  1. Õpikeskkondade ja võrgustatud õppe kursusel soovin tutvuda võimalikult paljude õpikeskkondadega ning õppida mõnda neist süvitsi (koos kõikide heade ja mitte nii heade omadustega), et õpitul oleks praktilist kaalu.
  2. Kuna ma ei ole kunagi pidanud blogi, siis omamoodi väljakutse on kindlasti selle pidamine. Usun, et keeruline pole mitte tehniline pool, vaid oma mõtete väljendamine avalikes postitustes on uus ja harjumatu.

Eesmärgid

  • Mind huvitab ennekõike see, mismoodi toimub õppimise protsess. Antud kursusel saab seega sõnastada peamise eesmärgi ehk saada teada, kuidas mõjutab õpikeskkond õppimist ennast. Kuivõrd töötan õpetajana ka mittestatsionaarses õppes, kus tuleb ette palju puudumisi, siis huvitavad mind võimalused, mida saan luua nendele õppijatele, kes ei saa osaleda õppetöös klassis.
  • Lisaks eespool mainitud eesmärgile sean ka väiksema eesmärgi, milleks on enese kurssiviimine blogipidamisega.

Strateegiad

Eesmärkide saavutamiseks tuleb tegutseda süsteemselt, see tähendab kursusega tegelemist igal nädalal veidi. Kuna ülesannete täitmine võtab aega ja kõik kokku moodustab ühe päris suure elevandi, siis tuleb kuidagi leida lahendus elevandi ärasöömiseks. Elevanti on aga võimalik süüa ainult tükikaupa, sest korraga söömiseks on elevant liiga suur 🙂

Vahendid/ressursid

Lisaks õppejõu antud materjalidele on võimalus otsida ise juurde täiendavaid materjale veebist ja andmebaasidest. Kui leian mõne hea foto või infokillu, siis saan neid kasutada oma blogipostituses.
Lisaks füüsilistele materjalidele on hindamatu ressurss ka kaasõpilased, kelle blogidele mul on ligipääs. Samuti on informaatikaõpetajate kursus seadnud sisse ühise infovahetuskanali Discordis.

Hindamine

Kuna seadsin endale kaks peamist eesmärki, siis tuleb hinnata mõlemat eesmärki eraldi. Suur eesmärk on täidetud siis, kui oskan pakkuda lahendusi oma mittestatsionaarsetele õpilastele. Väiksema eesmärgi võib lugeda täidetuks siis, kui olen tootnud regulaarseid postitusi.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started